måndag, februari 08, 2010

Makaronimåndag

J och vännen J tittar på Super Bowl, själv har jag tillrett en makaronilåda som nu står i ugnen och doftar gott. Heteronormativt så det förslår, men i vårt försvar vill jag föra till protokollet att det är J som står för 90 % av matlagningen hemma hos oss. Och för den andra J kockar jag dessutom gärna då han låter oss hundvakta det lilla charmtrollet Aada ikväll :).

Ungefär så spännande är min måndag. Lite dramatiskt var det kanske imorse då en av gruppmedlemmarna petades ur projektgruppen. Uuuh.

3 kommentarer:

Nina sa...

En liten pik till mig kanske? ;)

Jessica sa...

Definitivt inte en pik, däremot ett skamlöst lånande av term som råkade passa in även här :)

Nina sa...

Skamlöst lånande är åtminstone litteraturens grundval, kanske också bloggandets?