torsdag, februari 18, 2010

Februaritorsdag

Mamma var här på besök i veckan, en av de sista gångerna det är aktuellt här i Åbo! Kul var det som vanligt, och god mat serverades som vanligt :). Lillebror kände sig nostalgisk över att det är ett år sedan han stod och skrek på ett lastbilsflak, för min del är det redan fem år.
Nu har jag har packat en del av allt stuff jag behöver med för veckoslutets festligheter i Savolax och inkommande vecka i Göteborg, och ska nu parkera mig i soffan med fästmannen, Flash Forward och Susanna Alakoskis nya bok Håpas du trifs bra i fengelset.

Och så har jag knepat ihop en enkät om bok- och läsvanor (prackar på mitt huvudämne/intresse på mitt biämne all the time). Så alla ni som har fått ett litet mail av mig, klicka iväg in på enkäten bums! :)

3 kommentarer:

Karin sa...

Hjälp är det ÅTTA år sedan jag gick ut gymnasiet?! Känner rynkorna komma krypande. :p

Jessica sa...

nej, det är SJU eftersom jag ju började skolan ett år tidigare!

Karin sa...

Haha, där ser man, det var ju så sant det. Puuuh! Och det märker jag ju nu också när jag tänker på vilket år det var...