fredag, februari 26, 2010

He va he

Hjälp! Åh, jag trodde att det var en katt, men det var min arm!

Gårdagskvällen tillbringades på good old Kelly's tillsammans med Idas kurskamrater. Det var fullt när vi kom, däremot var vi bland de sista som lämnade stället, respect(?) för oss finlandssvenskar!
I dag har jag fikat på Fröken Olsson med L och M, och nu är Idas och mina väskor packade och vi turas om att blogga och Facebooka, viktiga saker ni vet. All göteborgsk snö håller på att smälta bort men den hopplösa buss 60 kan fortfarande inte gasa upp för Masthuggsbacken, patetiskt tycker vi! Håll tummarna för att vårt flyg hem åtminstone kommer iväg!

3 kommentarer:

Nina sa...

Vilken fin dialektal rubrik =)

Martina sa...

haha, jag letade efter "like"-knappen när jag läste det här inlägget. fb-skadad much?

Jessica sa...

nina: Vad bra att du gillade :)

Martina: Man skulle tydligen kunna lägag till den inställningen, men jag föredrar kommentarer. Men visst är Like-knappen bra, nästan lika bra som FB-mailen :)