fredag, oktober 31, 2008

Dag 6 av 15

Besökskavalkaden fortsätter; igår vinkade jag av Malin och tre timmar senare mötte jag Ninnu och Ida vid tåget :D Det är trångt men mysigt i mitt rum (hmm, återkommer till den saken då vi festat klart...) och på programmet står (framför allt?) partyparty ;) Nu ska vi iväg på en födisfest och sedan vidare ut. Imorgon är det Chalmers halloween-party som gäller!
Telia hade kampanj i Nordstan och M och jag var inte sena att utnyttja tillfället :D
Susanne från Berlin pratar jag med och/eller ser jag varje dag =). Här är vi på Kelly's.

Malin och jag på min italienska grannes avskedsmiddag. Ironiskt nog äter vi pizza :)

Mina nya roommates getting ready för allt Göteborgs kan erbjuda

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint att dina besökare inte bara medför gratis bröd utan också tillskott i kassan. :p Kommer precis hem från folkloristernas "svanslyftarafton", fråga mig inte om uttrycket, men vi har ätit pizza och diskuterat kurser, gästföreläsare och resor. Mycket nice. Imorgon ska jag svara på dina mejl. :)

Jessica sa...

De är onekligen bästa sortens besökare! :D