söndag, augusti 31, 2008

Sommarväder men härliga höstplaner

Gårdagen tillbringades i skärgården som man lyxigt nog får tillgång till med det vanliga buss- och spårvagnskortet. Vackra vyer, många utisar, otroligt fint väder, flakmopeder, kokosboll på skärgårdscafé.


Jag hann hem en sväng för att kasta i mig en påssoppa och sedan vidare ut på öl med två av mina tre tyska homies :).
I dag tar jag det lugnt, läser och surfar innan jag ska svinga min badmintonracket på kvällen. Håller även tummarna för att det snart blir av att åka på besök till Lund och därifrån vidare till Köpenhamn!

Igår i spårvagnen såg jag en reklamskylt för att underbara Ane Brun kommer till Göteborg - men samma kväll som Jonathan kommer inflygande på besök! En surfrunda i dag visade dock att det tack och lov stått fel datum i spårvagnen, så efter en välsignelse från sambon borta i Finlands Mexiko (får se om han minns samtalet senare :P) så bokade jag två biljetter till konserten en oktobersöndag! Superkul!!

Inga kommentarer: