måndag, maj 26, 2008

Vacker skallform

Efter att ha funderat av och an och övervägt med mig själv en stund bestämde jag mig ändå för att beställa en finfin kalender åt mig redan nu (jag, otålig? Nej vadåå?). På så vis kan jag ha översikt över hela läsåret och allas faranden (utomlands) hit och dit. Jag är nöjd men kommer att vara otålig ännu i de två veckor det tar för kalendern att landa på min hallmatta.

Otålig var jag också på mitt hår som var allmänt hängigt och irriterande, så från och med i dag finns det betydligt mindre hår kvar på skallen. Just nu är det så där absurt fluff-fönat, men jag är nöjd! Frissan var bra och gav konkreta tips på hur man ska fixa håret, berömde min skallform och tyckte att min frisyr rentav kan fixas till den som "huippukaunis Ani" hade i gårdagens Huippumalli haussa. Så nu vet ni det.
<- Lika vacker skalle som min?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, kul med egen kalender... ska testa att göra en egen. Frissa låter skönt, det närmaste jag har kommit det var igår när jag satt på trappan och klippte kluvna håtopper. Försökte bonda med mamma som klippte och ansade rosenbuskar.

Jessica sa...

Låter som en fin klipp- och bondningsmoment! Hur såg "din" kalender ut? :)

Anonym sa...

Den ändra färg hela tiden, först orange sen röd och grön... måste tänka noga innan jag beställer. Fast jag gillade inte riktigt plastgrejen som är över pärmarna.

Jessica sa...

så du ska beställa, vad roligt, jag har missionerat också åt ninnu :D