tisdag, maj 27, 2008

Honey, I cut my hair


12 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint! Du ser väldigt somrig ut. Frisyern passar dig faktiskt otroligt bra.

Jessica sa...

Tackar tackar! Åsikterna är könsuppdelade; bror och sambo verkar inte vara så förtjusta ("flickor ska ha långt hår") medan mamma som väntat är förtjust :D

Anonym sa...

Tuutelis, passar bra, fast de e en spegelbild. Eller e de de som gör de? ;)

Jessica sa...

vati: ojoj, du gör vågor i åsiktsdammen genom att inte hålla dig till den förutbestämda åsikten som bestäms enligt vilken könsruta du kryssar i i enkäter :P
Du får snart se det IRL o bestämma dig sen :D Fast inget tuutelis, det låter som ja sku vara/se ut som(?) om jag sku vara fem år gammal :P

Anonym sa...

Be-utiful!

Jessica sa...

krissi : hihi :)

Anonym sa...

Snyggt! Riktigt snyggt!

Anonym sa...

Vad fint det blev! Du passar riktigt bra i det nya håret. :) Säkert skönt nu när det börjar bli sommar. Snart ses vi!

Jessica sa...

lotta: oj vilken kommentarstorm det blev, sådant här måste jag göra oftare ;) Men tacktack!

kajsa: hej på dig! :) Ses snart joo!

Anonym sa...

Oj, det här med flera blogger-namn är visst lite knepigt. Men du fattade tydligen ändå att det var jag. :)

Anonym sa...

Karin IGEN - blogger är tydligen hur skumt som helst för nu senast loggade jag in så att det borde stå att kommentaren var från Karin och inte min blogg. Hohho.

Jessica sa...

nåmen d e lugnt, ja e smart o fattade att d va du o ja ha aldrig fått så här många kommentarer ever :P