onsdag, maj 07, 2008

Banktanten

I fall jag hade lämnat in min kandidatavhandling då det ursprungligen var tänkt, skulle mitt sommarlov ha börjat i dag, i samma stund som jag lämnade in tentpappren. Nu blev det inte riktigt så. Men läget känns som om det vore under kontroll, så jag är rätt glad ändå.

Under våren har jag sprungit på Nordeas kontor och växlat till/från dollar/pund/kronor och nästa gång tar jag nog med mig en kalkylator eller vad nu banktanter tycker om, för en av dem är så otroligt vänlig att hon får ett eget blogginlägg. Varje gång hon räcker mig den exotiska valutan ler hon och önskar mig Oikein hyvää matkaa. I'm lovin' it.

4 kommentarer:

gemini57 sa...

exotisk as in kronor?

Jessica sa...

nåjaa, det var en fin formulering ;)

Nu har ni ju skaffat fina namn och allt men det går också att skriva under vid punkten namn/URL, man behöver inte ens fylla i URL om inte man vill

Anonym sa...

så här alltså

Anonym sa...

wau