onsdag, april 28, 2010

Urk

Måste sluta gå på styrelsemöten. Det har så fatala följder.

8 kommentarer:

Nina sa...

Det låter liksom lite bekant...

Jessica sa...

det var du som började i föreningen, hjälpte till att dra oss i fördärvet :P

E sa...

jag måste erkänna att jag skrattade lite skadeglads-aktigt när jag läste det här. För jag mår alldeles toppen! :D (men det kan ju i och för sig bero på att jag drack upp slatten ur min kämppis' champangeflaska precis..)

Jessica sa...

E: Så snällt av dig då :P Well well, jag får väl bara lov att ta det, nu när jag inte längre är yngst :) Och så fick jag mig en återställare i form av skumppa på rumsinvigningen!

när det börjar sa...

Parkera cykeln taktiskt utanför B. Aldrig mer. Jag har fortfarande huvudvärk.

Jessica sa...

ja-a du, i början av kvällen kändes det som en så bra idé, men nu, no so much. Trodde redan att jag sluppet krabbisen men nu kom den liksom tillbaka, blääh

Martina sa...

klassiskt!

Jessica sa...

en nobel tradition :P