måndag, april 26, 2010

Fail

Nu behöver jag inte längre tänka "om jag flyttar till Stockholm". Tyvärr tänks det heller inga "När jag flyttar till Stockholm"-tankar efter som Mailet äntligen kom men med nedslående besked. Fail. Big time fail. En annan dag kan jag säkert glädjas åt att jag får fortsätta bo med J och att jag sparar pengar på att inte resa fram och tillbaka mellan Sverige och Finland. Men i dag tänker jag bara på den uteblivna erfarenheten, veckoslutsresorna till Göteborg, planeringsmötena och författarkvällarna. På mina glada blogginlägg och FB-statusar som inte skrevs och att jag nu i stället får svara att någon annan fick min plats. För det var den. Min.

6 kommentarer:

när det börjar sa...

Skit! Och äsch! Så fel. Men det är säkert ödet. Det är meningen att du ska få något ännu bättre!

Nina sa...

Fan också. Men eftersom du är så bra så tror jag ändå att det bara är en tidsfråga innan något annat dyker upp. Och du lär dig den hemska erfarenheten att bli nobbad, det tror jag är bra. Jag tänker inte ens på möjligheten att söka sådana jobb.

Kramar

Hannah sa...

de kommer att ångra sig bittert och gråta, vänta bara. their loss, their loss, is all i have to say!

idafia sa...

Meh... fan va synd. :( Platsen var definitivt din!! Nåja, det kommer nya tillfällen! <3

Temumriken sa...

:( så tråkigt! Och förargligt! De vet nog inte vad de gjorde... Men världen är ju full av nya möjligheter :)

Jessica sa...

Tack allihopa, vad söta ni är! Jepp, de gjorde fel så det är lite av en lose-lose-situation :P Bah.