tisdag, februari 07, 2012

Plättbuffé i sikte!


Wii! Pappa var supersnäll och viftade med sina magiska hotellpoäng, så nu får jag ladda med hotellmorgonmål (inklusive plättar!) före de långa hektiska mässdagarna. Skönt att det är fixat, blev lite nojig när jag hörde att vissa redan fixat boende i oktober-november. Crrrazy!


Och när jag sedan väl är där, ska jag vara duktigare på att använda min riktiga kamera. IPhonen i all ära, dess kameran är bra och det är sjukt behändigt att kunna slänga upp lite bilder på internetz hipp som happ. Ändå känns de inte som hundraprocentigt "riktiga" foton, och jag gillar ju att fota med kamera också!

(Om jag är medveten om ironin i att jag tio minuter innan jag skrev detta laddade ner fotoredigeringsappen BeFunky som Linn tipsade om? Ja.)

Inga kommentarer: