måndag, februari 27, 2012

Game night


Åkte in till stan och tog först en liten sväng via Cubus p.g.a. fellow stjärnfantast-Taikuris inlägg häromdagen. Är lite skeptisk till att scarfen är ihopsydd till en enda cirkel, men stjärnorna fick mig ändå att övervinna skepticismen.

Traskade sedan vidare till Js vindsvåning där jag gick omkring och fotade bl.a. ljus medan Lillebror och J färdigställde salladen och den magnifika pajen. Jag bidrog alltså med muffinsen som alla snällt åt till efterrätt.

Efter maten spelade vi två rundor Compatibility, sjukt roligt! Snabbt att lära sig, skojigt och troligen ett spel man kan spela många gånger och ändå ha lika roligt åt/med. A&J surade lite över att J och jag varit längre ihop och därför var väldigt kompatibla, andra varvet var det dock flickorna mot pojkarna. Skrattade så att jag inte fick luft åt fabrikspipor, geishor och sopskyfflar. Rekommenderas varmt!

Inga kommentarer: