torsdag, februari 23, 2012

Min pupsiga prickiga personlighet


Tittade på första sidan, såg en massa pupsighet, prickigt och Pantone. Sen märkte jag att det var du som var i farten.

Skrev dagens födelsedagsbarn Lotta igår till mig när jag hade joinat Pinterest. Ungefär samtidigt lades Vickan in på BB för att krysta ut den lilla prinsessan, men mellan det finns det nog inget samband. Däremot tycker jag att Vickan & Daniel kunde minnas det sista statsbesöket de hade, bara ett dygn innan babyn föddes. Nämligen Tarjis. Halonia Bernadotte, det vore ett catchy-gt prinsessnamn, eh?

4 kommentarer:

Nina sa...

Haha, vilket fantastiskt namnförslag. Det kör vi på tycker jag!

Jessica sa...

Visst är det bra? En hederbetygelse åt det kära grannlandet, men funkar utmärkt även på svenska!

när det börjar sa...

Åh, så kommer jag alltid att kalla henne!

Jessica sa...

Jee!