torsdag, december 29, 2011

Årets det ena och det andra (2011)

Årets win: Att jag valdes till bloggambassadör och således får åka till Göteborg två gånger nästa år.
Årets fail: Att jag blev rejält sjuk under bröllopsresan.
Årets glädje: Att Bokbabbel tilldelades Av kärlek till boken-priset.
Årets besvikelse: På mig själv p.g.a. mina icke-framgångar inom studierna.
Årets utdragna: Min väntan på polttaren.
Årets vuxenpoäng: Heltidsjobb!
Årets bild:
Årets resa: Reste till Stockholm x2, Berlin och sedan på bröllopsresa till Hong Kong, Bali och Singapore. Alla resor var bra men bröllopsresan vinner!
Årets skrivande: LittSkap, recensioner, blogg. Fick min andra blurb på Therese Bohmans Den drunknade-pocket. Alldeles för lite gradu.
Årets läsning: 140-nånting böcker. Sist och slutligen rätt få höjdare tyvärr, och en del besvikelser framför allt på hösten.
Årets tv-serie: Har nosat på en hel drös nya serier i år, men får väl kanske säga Game of Thrones här.
Årets mat: Kommer bara att tänka på Valios mandarin-ostkakeyoghurt, som jag obsessat över sedan oktober. Alternativt croissanter.
Årets fest: Bröllopet! Jag fick min J och ett nytt efternamn, allt klaffade, allt blev ännu bättre än vi förväntade oss, Nina spelade fint, maten var god, talen härliga, människor verkade ha roligt, bandet var bra. Helt bäst!

Inga kommentarer: