tisdag, december 13, 2011

Julklappsönskelista 2011

Jag förstår att ni alla dör av nyfikenhet över vad jag önskar mig till julklapp, så here goes mina anspråkslösa önskedrömmar:

Marimekko Converse

Resa till t.ex. Berlin, San Francisco, Thailand, Barcelona, London, Paris

Färska blommor varje vecka


Block-lampa med vit sladd

Pengar till New York-resan

The Common Reader-muggen

Knaus #3

Prickig liten GreenGate-kanna

Nörd-halsband

The Leftovers av nya älsklingen Tom Perrotta

String pocket (vit)

Löjligt dyr men ack så fin stjärndyna

Gilmore Girls sjunde säsong på DVD

+ fred på jorden och obegränsat presentkort till Amazon.
Inredning, böcker eller bokrelaterade prylar alltså. Nörd, jag?

2 kommentarer:

Christa sa...

Jag är helt besatt av en vit String Pocket. Har dreglat hela hösten och gått till Artek och pajat. Måste ha.

Jessica sa...

De är så snygga! Har egentligen inte ens någon vettig väggplats för en sådan nu, men önska kan man ju :P