torsdag, december 15, 2011

Nördhelg i Göteborg


Igår kväll bokade jag flyg och hotell(frukost) för en liten Göteborgshelg i februari. Ska träffa den andra bloggambassadörerna* och - antar jag - prata böcker, bloggar och bokmässa. Bokade dessutom en extra natt för att inte bara sitta inne och nörda i Gothia Towers utan också hinna träffa Nina, besöka favoritcaféerna och vandra omkring i älsklingsstaden. Är helt sjukt ivrig redan nu, det är ju Göteborg vi pratar om!

*) Kommer inte ifrån att det där ordet låter fånigt.

4 kommentarer:

Nina sa...

Ska bli så kul! Jag får lägga band på mig och inte göra av med all energi under filmfestivalen ;)

Jessica sa...

Aj är festivalen före, jag trodde den började efteråt? Lite energi får du gärna spara jo, jag vill ha prathäng med slappa ordskämt! <3

Nina sa...

Med tanke på att jag då har hängt med M och syster E i typ en vecka tror jag det finns en överhängande risk för extremt slappa orskämt. ;)

Jessica sa...

Precis som jag vill ha det! :)