måndag, december 07, 2009

Sticky

Min livboj som hållit mig flytande under hösten har varit Stickies, en application som finns på MacBooken men som mig veterligen eventuellt går att ladda ner till pc:n också. Små elektroniska post its som sitter klistrade på min bakgrundsbild och påminner mig om the to do:s and the to write:s. Mycket trevligt. Listmänniskan i mig riktigt ryser av glädje. Man kan dessutom leka med färger och fonter, och nu då min vanliga sticky note börjar bli behagligt tom har jag skapat två nya med jullovsbaserade teman.

Nörd, moi?

6 kommentarer:

Maria sa...

:D

Nina sa...

Haha! Vad fint!

Jessica sa...

rekommenderas varmt ifall det inte framkom :)

när det börjar sa...

Jag är precis lika mycket nörd i så fall :)

Hannah sa...

jaaa! använder varje dag. älskar! blir glad av att tänka på att vi sitter vid varsin mac och myser över våra stickies.

Jessica sa...

när det börjar: Smånördar e' vi allihopa!

Hannah: Det är onekligen en trevlig tanke!