tisdag, december 08, 2009

Whopidoo!

Tjohej, i värsta februarirusket åker jag till min finfina vindpinade stad vid havet för lite kvalitetstid med Göteborg och de fina människorna som bor där, Ida bland annat :). Känns helt rätt även den här gången! Blir dock intressant att se hur staden ter sig då hela min utbyteskontext har packat väskorna och åkt hem.
Nästan precis en månad tidigare kommer jag att tillbringa några dagar och nätter hos Nina i London, och i slutet på mars åker jag på studieresa till världsmetropolen Mariehamn. Sköj!

4 kommentarer:

Andrea sa...

jag tycker definitivt att mariehamn låter som det mest rafflande resmålet. helt rätt!

Jessica sa...

haha :P Har du besökt Mariehamns litteraturdagar nångång, det är alltså därför jag åker dit?

Andrea sa...

näe, det har jag faktiskt inte. shame on me. det närmaste jag kommit är att jag i min ungdom druckit cider i en bil parkerad utanför biblioteket under huvud(och den enda?)festen. i brist på hemmafest...

idafia sa...

Det blir la änna gött!!