fredag, juli 11, 2008

Vandraren

Har valt ut en helt bunt med foton som ska få pryda våra väggar här och i Göteborg, samt fylla albumen något. Roligt att vandra längs memory lane ibland!
Jag ska packa min väska igen, det är fest och konfirmation som gäller, och sedan bostadsmässan som sagt. Inspirerade av stipendium och lönechecker bokade J och jag en minisemester till Milano i augusti *hurra*, men jag blev rätt förskräckt då jag insåg hur snart den är här. Var har jag hållit hus hela sommaren? Inte i Esbo eller på lande i alla fall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

näh, o int i Eckerö heller! morr. :P vi funderar på Barcelona, tror jag. men det blir nog senare på hösten isåfall.

Jessica sa...

Jag höll på att komma, men pappa tyckte att Åland blir för långt första sommaren med nya båten. Barcelona var jättefint när jag var där som typ 10-åring, jag tycker absolut att ni ska fara! =)