torsdag, juli 24, 2008

But why?

Nu har redan ÅA-studerande nummer två åkt iväg till Australien och trots att där verkar vara kallt och ruggigt så blir jag nog lite avundsjuk i alla fall. Don't get me wrong, jag är väldigt nöjd med mitt val av Göteborg (nåja, jag är ju visserigen inte där ännu, men iaf :P), men jag frågar mig själv varför tanken att åka till Australien på utbyte aldrig slog mig? Jag som drömt om Australien och framför allt Sydney i tio år redan, hur kom jag inte att tänka på att ens undersöka möjligheten att åka dit?? Nåja, jag får väl fara dit på en lååång resa i stället, det är i alla fall klart!

3 kommentarer:

Mickus sa...

Heej! Vet du ja tror att du kommer att ha saaa bra i Sverige! O dessutom sa e int livet forbi efter de, du hinner ju komma ti Australien precis nar som helst. :) Livet e int slut efter utbytet:)

Mitt flygbolag va Cathay Pacific, de fran Asien o ordnar mycke flyg ti Austrlalien. Ja kopte biljetten via Kilroy sa da fick ja de.

Snart far du ocksa ivag, va kivaa! :) Ska du flyga eller kommer nan o kor dig me bil? Fast de sku va ganksa lang vag :S Kram!

Mickus sa...

Om ja minns ratt sa tycker ja dom tom i Sverige pa manga stallen har dorrarna at fel hall ;)

Jessica sa...

mickus 2: Det finns nog crazyga saker utomlands ;)