torsdag, april 26, 2012

På shoppingtur med Ödet

Fin ärm!

Inbillar mig, möjligen felaktigt, att inköpen blir mer motiverade - nödvändiga - om man sätter prefixet "vår" framför.
- Helena på Twitter igår

... och ungefär fem minuter efter att jag läst tweeten smiter jag in på Lindex i väntan på bussen. Scannar hastigt av sortimentet eftersom min gamla jacka gick sönder i New York. Max tio vårjackor kvar på stången - det är ju bikinisäsong nu - och där hittar jag en enda som inte är helt plastig/prasslig och som är i rätt färg och rätt storlek. Plus nedsatt med 20 %. Hej Ödet, jag gillar dig.

2 kommentarer:

Helena (Dark Places) sa...

Supersnygg ärm och färg! Blir nyfiken på hur hela ser ut. :)

Jessica sa...

Försökte ta en outfit-bild, men det är ju sjukt svårt, hur GÖR modebloggarna? Och inte fanns den på nätet heller, kanske jag vågar lägga upp den skumma bilden iaf (den blev lite för mörk också, det märks att jag är vanare vid att fota böcker och på sin höjd en och annan Converse-sko :P