lördag, mars 10, 2012

Du måste finnas


Du måste finnas,
du måste
jag lever mitt liv genom dig.
Utan dig är jag en spillra
på ett mörkt och stormigt hav.

Du måste finnas
du måste
hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans
jag vore ingenting
om du inte fanns.

- Björn Ulvaeus och Benny Andersson

Jo, det är klart att jag vore någonting även utan Jonathan. Och jag lever inte mitt liv genom, utan med honom. Men i dag är det sex månader sedan vi satte oss i taxin och hand i hand åkte mot Esbo gård och gifte oss. Då får man vara lite mushy.

4 kommentarer:

Nina sa...

Tänker mig att "pupsigt" är ett ord som borde dyka upp i kommentarfältet till detta inlägg. Grattis!

Jessica sa...

Det passar onekligen som hand i handske! :) Tack tack! (och tack för den där skumpan då. Och talet!)

Christa sa...

Grattis!

Jessica sa...

Nå tack tack :) Kan ju inte direkt påstå att vardagen har ändrat speciellt mycket (eller alls), men glad är jag :)