fredag, augusti 19, 2011

Uppstod på sjunde dagen ifrån de döda

... och gick på manikyr. Eller ja, är på väg nu. Eftersom mina egna naglar alltid skivar sig och aldrig hålls långa tänkte jag att bröllopet skulle vara en utmärkt orsak att leka storbloggare och testa akrylnaglar. Obs, inga monsterlånga spetsiga funderingar, utan såpass korta så att det ser nästan naturligt ut. Ska lägga dem redan i dag för att hinna vänja mig vid dem så att inte J behöver mata mig på bröllopet. Rapport följer (bara jag klarar av att blogga med dem)!

2 kommentarer:

Böckerx3/Metta sa...

Haha spetsiga? Finns det folk som har det? :)

Jessica sa...

Ja, bl.a. en kund en gång! Det var INTE vackert, och det verkade extremt opraktiskt också, t.ex. var de så långa att hon knappt klarade av att slå in sin pinkod på vår kortläsare :D