tisdag, augusti 24, 2010

Ulligt

Men åh, kolla här! Vi har precis börjat kolla in första säsongen Mad Men och jag känner att en sådan där liten allergivänlig ullboll skulle göra tittandet perfekt! Om Aada (ni minns väl henne?) någongång får valpar kan det nog hända att jag totalt tappar huvudet och åker till Åbo och hämtar hem en.

Uppdaterat: Ååh, det finns filmer också! Och jag känner mig något patetisk som hundbloggar om någon annans hund men det kan jag bjuda på bara ni kollar in filmerna.

4 kommentarer:

Nina sa...

Oh no, det låter farligt det här. Om du börjar blogga om husdjur varje dag finns det en risk att jag säger upp bekantskapen. =) Har aldrig riktigt förstått vad jag ska tycka om de där random katterna och hundarna. Tänker liksom osökt på professor Umbridges kattavlor. Läskigt.

Jessica sa...

Haha, nej, jag vill nog inte bli en hundbloggare och risken är väl inte direkt överhängande, jag hade bara ett litet snedsprång här

Nina sa...

Och som vän känner jag att man också bör stödja sina vänner när de viker av på avvägar. Vov.

Jessica sa...

Ja, du är en sann vän du, bloggar om kråkor, pratar om att raka dig och styr mig i rätt riktning igen. Finfint!