torsdag, juli 15, 2010

Müsli och rosévin

De senaste dagarna har tillbringats i Västra Nyland. Först med fina Åbo-vänner hemma hos H...

... som just det här veckoslutet upprätthöll en outstanding bed&breakfast...

... där jag lärde mig att turkisk yoghurt med müsli och jordgubbar är så rätt som det kan bli.

Efter en natt hemma begav jag mig till lande med m&p där vi hade väldigt varmt...

... men svalkade oss så gott vi kunde.

Jag roade mig med böcker som tidsfördriv och fotomotiv...

... men hann även föreviga mammas nejlikor.

4 kommentarer:

Nina sa...

Vad är det med den här sommaren? Allt verkar så fint överallt. Hälsningar från Mariehamn där jag cyklar omkring på världens bästa cykel och letar efter susiga nerförsbackar och vintage-klänningar!

Kram

Jessica sa...

kanske det är solen som sveper in allt i ett milt ljus?

Hurra för bra cyklar! Hoppas du hittade bra backar och att de bara gick nedför! Kram!

Hannah sa...

wooo så fina dina bilder är jessi. helgen blir ännu bättre när man får minnas den genom din blogg, puss!

Jessica sa...

det var en fin helg, vi tar om det nästa år!