torsdag, juli 01, 2010

Bildgåta


Jag är redo!

5 kommentarer:

Martina sa...

jeeeeeeeeeeeees!

eivor sa...

jag är nog lite (läs: mycket) avundsjuk. själv sitter jag fast på en ö som inte ens har en fungerande biograf. men hur var filmen då? var den lika jobbigt pinsam som nummer 2?

Nina sa...

Åh, glittergel. Jag minns att jag hade en tub typ på sjuan, det klibbade nog lite konstigt när man duttade den i ansiktet. Nästa vecka blir det film för mig med. Vi får diskutera den nästa helg ;)

Mia sa...

gu va man kan tindra. men hur gör du med de där håriga bestarna, har du t.ex. vaxslingor för dem?

Jessica sa...

Martina: Peppen var stor!

eivor: kan säga dig att själva biografupplevelsen faktiskt var ganska knäpp där vi var! filmen nog bättre än tvåan men kanske inte såååå bra som alla fangirls hypat den till

Nina: Exakt, även den här är en lämning från de tiderna, hade gått ut 2002 :P Men riktigt bra glittrade vi iaf måste jag säga!

mia: Så avancerad var jag faktiskt inte nej. men vi tindrade nog som bara den, speciellt i solljus såklart!