fredag, oktober 22, 2010

Kära julgubben

Kan du vänligen hämta mig en iPhone till julklapp? Nu har det gått så långt att jag inte längre önskar mig en sådan, jag behöver den verkligen! Två(!) gånger denna vecka har jag nämligen tappat bort mig när jag åkt kollektivtrafik och hade jag inte fått tag på min fästman vid de tillfällena skulle jag antagligen fortfarande vara kvar i Bredvik/Fiskhamnen. Dessutom missade jag i dag ett viktigt mail som hade kunnat ge mig ära och berömmelse i den stora finlandssvenska dagstidningen men som jag läste för sent eftersom jag inte kunde läsa det on the go. Buu!

4 kommentarer:

Nina sa...

Det här var väl vad man skulle kunna kalla ett anti-jei.

Jessica sa...

det var det. men det kanske behövdes efter jei-inlägget, hade dock inte behövt den lilla mailbesvikelsen. Huj så jag har blivit berömmelsesuktande den sista månaden :D

stina sa...

Heh, en Nokia N97 mini skulle ha hjälpt dig minst lika mycket som en iphone. :)

Jessica sa...

det skulle den garanterat, men jag har låst mig vid tanken på en iPhone tyvärr :)