söndag, juni 20, 2010

Hem ljuva blivande hem

Sitter i vår nya soffa i det som snart ska bli vårt hem. För det blir det kanske inte direkt, man måste väl få bo in sig, känna att man är på rätt plats då man vaknar och så. Men här är jag i alla fall, J har redan sovit en natt här medan jag befann mig i de tavastländska urskogarna och städade upp moffas gamla jaktstuga. Känns ovant att vara här och bli här, inte åka hem till mamma och pappa efter en uppackarsession. Men det blir bra det här! Nu ska jag strax bädda ner mig i världens skönaste säng för att orka ta mig an de sista flyttlådorna imorgon. Ska bli skönt att slippa dem, tycker att jag inte gjort något annat än stirrat på lådor den senaste månaden. Correction, de senaste månaderna ser jag när jag kollar i bloggarkivet, 18.4 släpade vi hem de första bananlådorna. Hjälp.

Inga kommentarer: