torsdag, juni 24, 2010

Feber-fail

Planer för den här veckan: vår första middagsgäst, frukostdate med finaste N&P, svärmis på kvällsbesök, ordnande i hemmet samt nostalgiskt midsommarfirande med gymnasiegänget.
Verkligheten: Feber. Sängliggande. Utlästa böcker.

Jepp, så är det. Det blir inget ut-ur-tält-spyende* like it's 2005, i stället och bilfärd ut till sommarstugan tillsammans med föräldrarna ikväll. Ska glömma allt vad flytt heter, sova mycket, bli frisk och njuta av mammas mat, läsa alla medhavda böcker. Party like you're a pensionär.

*) Det var inte jag vill jag påpeka, midsommargrisig blev jag först 2007 (och då med besked).

2 kommentarer:

Nina sa...

Midsommarhälsningar från F-paradiset. Snart ska jag frossa som aldrig förr!

Kram, vi ses snart!

Jessica sa...

Tack vännen! Ska ringa dig i veckan, hade tänkt göra det redan förra men så var jag bara febrig och tråkig. Hoppas du hade det fint i paradiset! Blir kiva att ses!