lördag, mars 13, 2010

Tantiga jordsnurr

30 är... avlägset sa jag på gårdagens födelsedagsfest, charmig som jag är. Men födelsedagsbarnet skrattade och sa (för inte första gången) att Det där är så du. Men det är bra. Jag är fortfarande osäker på hur dessa pikar/kommentarer/komplimanger ska tolkas, kommentarsfältet finns där för möjlig utredning.

Och nu är det dags för nästa fest. Oberoende av hur avlägset 30 är känner jag mig trött efter gårdagen. Oregelbunden dygnsrytm och fest i flera dagar passar inte er trogna tantiga bloggerska på nästan 23 jordsnurr. Men det ska nog gå! Strumpbyxor och skumppa here I come!

2 kommentarer:

när det börjar sa...

Heh. Får en släng av déjà vu av det här blogginlägget och "Det är så du. Men det är bra". Det förekom i en annan blogg för några år sedan och det blev en väldigt snårig soppa av det hela. Places I don't want to visit again och så vidare. Ta det helt enkelt som en komplimang!

Jessica sa...

Ojnej, menade definitivt inte att det skulle bli någon snårig soppa av det hela! Komplimangen mottagen :)