lördag, november 14, 2009

Sakna sakna liten kaka

Jag saknar salladerna på Zenit och smörgåsarna på Le Petit Francais. Jensens biffar och tequila sunrise på CO. Kokosbollarna på kvällsföreläsningarnas obligatoriska fikapaus och pepparmintstéet hos S. De tysk-finska middagarna, kräftisen och tacokvällarna i Helmutsro och laxtagliatellen i Olofshöjdskök. Japp i skrivbordslådan och GB Glace Sandwichglass. Pancake breakfast någon söndag och vindunk i bokhyllan.

Man skulle kunna tro att jag inte gjorde något annat än åt och drack i Göteborg.

3 kommentarer:

idafia sa...

Inget har förändrat sig. Göteborg väntar på dig :)

Ana sa...

Det är fortfarande nånting som gör att ditt updaterande inte syns iaf på min blogg :( Skall försöka ta bort dig & sen adda på nytt, in case de sku hjälpa?!

Jessica sa...

ida: Flygpriserna har förändrat sig och jag muttrar argt!

Ana: Jag veeet, du är inte den först som säger det och jag har ingen aning om vad det beror på :( Men häromdagen verkade det plötsligt funka igen, skumt!