måndag, november 02, 2009

Saker som nästan är värda att blogga om


Jag har skrivit protokoll igen, eftersom en viss fårintresserad dam inte ansåg sig ha tid för det. Det var dock helt trevligt att skriva protokoll om beslut som gäller exkursioner till exotiska platser vid namn Åland i tiderna kring min födelsedag.
Så har jag räknat Bremerpoäng och eventuellt vunnit, beroende på om man kan få extrapoäng eller inte. Besökt Bremer dagen därpå igen, inte fått lika många poäng men däremot avslutat kvällen på Klubi där Ane Brun sjöng så fint för oss*. Träffat vänner från Göteborgstiden som numera bor i Åbo och Uleåborg. Klappat och försökt fotografera min nya förälskelse, numera 15 veckor gammal men fortfarande väldigt charmig.
Samt skrivit en hel sida gradutext. Min första sida. Mister R hade förresten totalt glömt bort att även jag behöver en handledare, tack, det var hjärtevärmande!


*) Och tyvärr även för en fruktansvärt irriterande man som tyckte att det var en bra idé att a) Hålla upp fingrarna i diverse djävulsliknande poséer b) Försöka lära Ane lite finska c) Sjunga med i True Colours.
Vi tyckte inte att hans idéer var lika bra.

2 kommentarer:

Nina sa...

Nu syns din uppdatering på min blogg!

Jessica sa...

skumt men bra!