onsdag, februari 04, 2009

Nur in Deutschland

Igår kväll var vi och tittade på The curious case of Benjamin Button tillsammans med Jimmy och Katie. Kvällen blev mer kulturell än väntat, då den långa filmen pausades halvvägs och Liebe Gäste ombads ha förståelse :). Kändes lite gammaldags, men om det tar över tre månader att fixa Internet så passar det väl in i bilden :P.

Även om Frankfurt inte är min favoritstad i världen (utan egentligen faktiskt rätt tråkig), är det ändå roligt att vara tillbaka. Jag känner igen mig, jag har lite koll på vilka U- och S-Bahns jag ska ta, och jag fick träffa några gamla och nya bekantskaper bland Jonathans kompisar. I dag fortsätter dock äventyret då jag hoppar på tåget till Frankrike där jag får turista ensam de första timmarna eftersom Malin är upptagen med MEP:parna. Au revoir!

Inga kommentarer: