onsdag, november 30, 2011

Smoky Grey

Sådär, manikyren överstökad och mina egna skruttnaglar är tillbaka och ser väldigt korta och typ... nakna ut. Är dock überpepp på att börja kladda med eget nagellack igen, så kilade efter starka Twitter-påtryckningar* från Sandra & co in på Kicks och köpte med mig IsaDoras Smoky Grey. Hupp. Så kan det gå. Får dock hålla mig till perus-genomskinligt tills efter lördagens begravning (Js morfar).

Nu: raida klädskåpet i jakt på den perfekta outfiten för tv-inspelningen imorgon. Har kommit så långt att jag har bestämt mig för att ha min coola ring. En bit kvar ännu alltså, om man säger så.

*) Okej okej, sanningen här i det finstilta: Jag: Var Smoky Grey-nyansen alltså IsaDoras? Sandra, Helena och Anna: Ja, och den är skitsnygg!
Lättpåverkad, jag?

2 kommentarer:

sandra sa...

det är mitt nya (överlägset) favoritlack! sån fin färg kräver inte mycket övertalning! :-)

Jessica sa...

Låter mycket lovande, är så nyfiken på att testa det! Kanske jag borde ta det med och lacka i bilen på söndag, det blir en lååång resa :) Är inte så stadig på handen bara, ens under vanliga förhållanden, lackar alltid nagelbanden här och där vilket är mkt osnyggt med mörka lack :P