söndag, september 19, 2010

Vi kör väl en enkät så länge

Feschtmannen är och hälsar på sina släktingar som, hur trevliga de än annars är, tyvärr har valt att bo i väldigt remote delar av landet. Sådär så att det innebär timslånga bilfärder och att småsyskon och fästmön inte alltid följer med. Så i väntan på att han ska komma hem och vi ska få mat (och kanske rödvin) fyller jag i en enkät hittad hos Johanna.

Dagens vill ha: Knausgårds Min kamp. Ja, jag tycker om böcker, okej?
Dagens klädsel: Randig (of course) blus och gråa mysbyxor
Dagens smink: Jag är söndagsnaturell
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens händelse: Hade jag inte hittat annonsen om utomlandspraktiken hade jag fått skriva in lövsopandet. Mina söndagar är just så spännande
Dagens låt: Av någon obegriplig anledning snurrar Boten Anna i huvudet, måste ha drömt något med den i och det i sig är också ganska obegripligt
Dagens planer: Grilla och övertala J om att vi ska öppna en flaska vin
Dagens saknad: Efter att ha kollat lite FB-fotoalbum så saknade jag mitt korta hår
Dagens dummaste: Att J kommer hem så pass sent
Dagens sjuka: En muskel i ryggen
Dagens drog:
Dagens kram: Ingen än så länge
Dagens puss: Is yet to come
Dagens köp: Ingenting
Dagens godis: Ingenting här heller
Dagens humör: Lite rastlös

Fyll i ni också, alla min tre bloggläsare! :P

2 kommentarer:

Nina sa...

Haha, var det där en pik eller? Tror minsann inte att du finns som "följare" på min blogg. But will do. =)

Jessica sa...

nej, har inte registrerat mig som följare, men tro mig, jag följer definitivt din logg, det vet du ju!

nej, det var ingen pik!