måndag, september 06, 2010

I dag har jag...


... shoppat på Monki för första gången någonsin och känt mig väldigt fashionabel och cool. Nu ska jag bara komma på något tjusigt sätt att använda min nya coola handväska/tygpåse deluxe

... lärt mig att vomitofobi heter emetofobi på riktigt läkarspråk och att det finns en hel massa info och forum/mötesplatser och grejer om man googlar det.

... ätit en belgisk våffla, mm, det var alltför länge sedan!

... blivit filmad av japansk tv på Salutorget tillsammans med M. De köpte en ask med lingon och blåbär åt oss och så skulle vi stå där vid torgståndet och äta av bären och se naturliga ut (?)

3 kommentarer:

Maria sa...

Snygg väska/påse. :)

Och knäppt med filmandet xD

idafia sa...

uhh! nu blir du kändis i Japan ;)

Jessica sa...

Maria: Tack och jaså du menar :D

ida: Jajamen, det har alltid varit min dröm!