söndag, april 05, 2009

Söndag kväll

Vi vann inte TP-turneringen, not even close. Vi gick hem och fortsatte spela med vårt eget spel i stället och jag var lika nöjd.
Pappa, mamma och svärmor betalade - igår gick vi på Pappa betalar-sits och det var kul även om föräldrarna (alla, inte bara våra) inte riktigt förstod att släppa loss på eftersläppet. I dag har vi främst degat i soffan och förundrat oss över hur snabbt veckoslutet gick. Men åh så skönt det var att stanna i Åbo for once! Nästa vecka ska jag försöka vara aktiv både socialt och studiemässigt (inte alltid en så lätt kombination) innan det bär av mot påsklov på sommarstugan. Stay tuned for more episodes från mitt extremt spännande liv :P.

2 kommentarer:

karin sa...

På sitz med föräldrarna? Haha, det måste ha varit en lite annorlunda upplevelse. :) Jag ska också åka hem över påsken, ska bli så skönt! Blir nog säkert ett besök på villan för mig med. Jag åker iväg på torsdag, tänk om vi skulle ta en lunch eller något på onsdag?

Jessica sa...

jag sku just föreslå samma, jag hör av mig lite mer privat än så här ;)