lördag, januari 24, 2009

Cult forever

Något rätt har jag gjort med inredningen i vår lägenhet; familjen stormade Åbo under ett dygn och post-Evita kommenterar Lillebror plötsligt mellan vinklunkarna att min Cult Design-ljusstake faktiskt är rätt snygg! :D
Med tillgång till bil är det också lättare att inreda; IKEA och Kodin Ykkönen låg sådär passligt på vägen mellan matbutiken och Intersport där marknadsföraren Jessica utförde en fin observation som ska nedtecknas i Övning 1 å det snaraste.

Och ja, det är lördag kväll och jag bloggar. Mysiga hemmakvällar får en något patetisk lyster i sambons frånvaro (Get home already!) men trötthet och något som påminner oroväckande mycket om halsont gör det i mina ögon ännu mer okej att stanna hemma. Och förresten är min kalender imponerande full av socialitet, så det så!

Inga kommentarer: