torsdag, juni 26, 2008

Längtalängta (fast den här dagen var inte så tokig)

Bra dag på jobbet, bra dag efter jobbet då Jonathan och jag var i stan och åt glass samt shoppade kläder åt honom. Nu är han ekiperad för the weddings*, bra! Bäst av allt var dock att ett svenskt nummer hade ringt åt mig på förmiddagen, jag ringde direkt tillbaka och fick höra att det kommer att finnas ett möblerat studentrum (med eget badrum!!) som väntar på mig i Gbg från och med början av augusti. Hyreskontrakt, kartor och andra spännande papper är på väg på posten, hurra!

Nu blir det grekiska köttbullar, tzatsiki, nypotatis och vin. Imorgon Pampas.

* Jepp, efter 21 år får jag äntligen gå på inte bara ett utan två bröllop inom den närmaste framtiden! Jei!

2 kommentarer:

när det börjar sa...

Inte länge till :)

Anonym sa...

Haha, såg dina Pampas-Roadtrip bilder. Ni verkar ju ha hunnit se mycket! När åker du iväg till Sveariket?