tisdag, juni 14, 2011

Kling klong, klockan slår, stig upp och... gå på bröllop?

När vi var i Hangö och bodde i vårt stora Garbo-rum hade vi en hel del väckarklockor som ringde om morgnarna. Mitt alarmljud är någonslags klockor som klinkar och klonkar och det fick Lotta att undra om de ska föreställa bröllopskyrkklockor som ska göra mig glad varje morgon.

Haha. Men nej.

(Annan Hangöstory: den ena natten vaknade vi alla upp kl.5 på morgonen och trodde att vi hade försovit oss. Men det låter liksom inte roligt om man inte var där.)

4 kommentarer:

Nina sa...

Haha, det kanske hör till att man ska väckas upp mitt i natten av underliga ljud (eller personers underliga ljud) när man övernattar på obekanta ställen med vänner.

Jessica sa...

Det tycker jag absolut det gör! :D Haha!

när det börjar sa...

Hade redan glömt den andra Hangöstoryn. Haha. Gjorde igpr ett försök på att återberätta på engelska din roliga historia om Mumjama (eller vad det nu var), men blev ett enormt FAIL. 1. Jag kan inte berätta roliga historier 2. Jag koncentrerade mig så på att säga Mumjama att jag glömde vad han egentligen hette.

Jessica sa...

Som sagt: bloggar är bra!

Och det var MUBLABLA! står ju på Facebook! Och Murakami var det riktiga namnet! :)