onsdag, februari 23, 2011

IT åker buss

Min Inre Tant frodas i lokaltrafiken. Speciellt förvånas hon över ungdomar som tycker det är helt okej att i rusningstrafik uppta ett extra säte för fötterna. Och kanske ett för väskan. Ett annat ofta iakttaget fenomen är ungdomar som har hörlurar i ena - eller båda! - öronen och samtidigt för (högljudda) diskussioner om hur de hittat kondomer i brorsans skrivbordslåda. Suuuck.

Then again finns det ju också gubbar som klipper sina naglar på i mitt tycke olämpliga platser. Fin värld det här.

2 kommentarer:

catariina sa...

Men vah! Varför har jag inte sett denhär bloggen tidigare! Ja ba, bokbabbeljessica. Har helt missat detta! Förlåt min dumhet! Nu är jag upplyst.

Jessica sa...

Haha, jag har ju t.o.m kommentaerat med två alias på din blogg och sedan kommenterat att det kändes lite schizofrent :P Men nu vet du! :) What tipped you off?