söndag, april 03, 2011

Enkät. Kiva!

En enkät, courtesy of Linn på Just Another Fucking Blog. Alla med!

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att jag var helt med på kursen trots för lite sömn, och att jag sedan ännu satt på Bremer och pratade med människor jag tycker om.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Renskrev lite textkludd jag ska skicka in åt min handledare.
Det sista du sa högt: Jag ska bara.
Det senaste någon sa till dig: Kommer du snart?
Vad har du druckit idag: Té, vatten och Coca Cola.
Vad var det senaste du åt: Tacos. Mm!
Vad var det senaste du köpte: En tågbiljett hem. (Laaaame)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Den är vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Grått och vått.
Godaste glassmaken: Trio (choklad, vanilj och jordgubb).
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Isch.
Sover du tungt: Ja.
Drömmer du mardrömmar: Lite mer på sista tiden faktiskt, men annars rätt sällan.
Trivs du med ditt jobb: Ja.
Favoritklädsel: Strumbyxor, kjol, oversize kofta. All black. Always.
Favoritlåt just nu: Ööh. I don't do musikfrågor.
Vad ser du om du tittar till höger: Resten av min soffa.
Vad gör dig glad just nu: Berlin. Bröllopet. LittSkap. Mina vänner. Att J frågade mig saker om mitt skrivande över middagsbordet.
Vad ska du göra härnäst: Borsta tänder och SOVA!
Höger eller vänsterhänt: Höögäää.
Humör just nu: Trött.
Favoritgodis: Salmiak. Sura remmar.
Kläder just nu: Blus, klänning, kofta, tights, strumpor.
Sommarplaner: Jobba, Hangö sommaruni, hänga på lande, göra om en del av de fina veckoslut jag var med om förra sommaren.
Hur många kuddar sover du med: En.
Spelar du något instrument: Nope.
Morgon eller nattmänniska: Mera morgon än kväll, men egentligen ingetdera.
Vad är viktigast för dig: People.
Är du kittlig: Ja.
Snarkar du: Nej. Men kuulemma kan jag "pysa" i sömnen ibland. Eeh, jaha.
Stjärntecken: Vädur.
Äckligaste insekten: Mest störande är geting, och bromsar är horror. Men äckligast?
Längtar du mest efter just nu: Sömn.

Inga kommentarer: