tisdag, november 16, 2010

Under den gråvita filten*

Efter några falska alarm har nu höstförkylningen tagit över min kropp och jag ligger hemma och hostar under en filt. Från min soffa har jag dock kunnat konstatera att de nominerade för det finlandssvenska bloggpriset har utsetts, och att jag tydligen inte alls har så stor koll på den finlandssvenska bloggosfären som jag trodde. Något som intressant nog verkar vara den allmänna uppfattningen bland bloggarna (dem jag har koll på alltså).

Jag har också (på foto) sett mina tre Göteborgsvänner "göra en Jessi". Det var mycket fint och hedrande.

*) Ni fattade va?

2 kommentarer:

Nina sa...

Det är inte så lätt att göra en Jessi faktiskt, du borde kanske hålla kurs.

(och ja, jag fattade åtminstone!)

Jessica sa...

Kanske det ja, det kommer liksom bara så naturligt för mig.

(Jag ska sluta mindervärdera mina smarta läsare. Alternativt tro att jag är jättefinurlig)