måndag, augusti 31, 2009

Den är här!

Just nu läser du det första blogginlägget skrivet från min nya Mac! ;) Efter lunchrasten på jobbet hade jag två missade samtal på kännykkän och då jag ringde tillbaka fick jag tag på postleveranstanten. Jag förklarade att jag är på jobb, hon frågade var det är och lovade att komma följande dag. Mindre än 15 minuter senare stod hon sedan bakom min arbetsstol och leverade MacBooken och iPoden. Inte illa!

Och sa jag inte att Macen skulle hjälpa mitt graduskrivande? I dag fick jag nämligen en idé till ett ämne, hade helt klart känt vibbarna från Apple. Ska ännu forska och fundera och få ämnet godkänt av den allsmäktige Roger innan jag slutligen fixerar ämnet/rubriken.

2 kommentarer:

Temumriken sa...

MacMagic! Och har man bara ett bra ämne så är det inte så svårt att komma igång med själva skrivandet.

Jessica sa...

Ja, jag borde kanske inte ropa hej innan jag funderat närmare, men det känns som jag iaf tagit ett liiiitet steg närmare the gradu